WooCommerce Moneybird koppeling

Orders vanuit WooCommerce worden automatisch overgeheveld als facturen in Moneybird.
Probeer 30 dagen gratis
Daarna 10 per maand

Bespaar veel tijd

Geen handmatig werk meer nodig. Houd tijd over voor belangrijkere zaken.

Maak minder fouten

Door een geautomatiseerde koppeling te gebruiken heb je een voorspelbaar resultaat in je boekhouding.

Real-time synchronisatie

Binnen een uur je boekhouding bijgewerkt. Onze koppelingen zijn real-time en zorgen voor een actuele boekhouding.

Betrouwbaar en snel

Onze koppelingen zijn betrouwbaar en blijven up-to-date.

Hoe werkt deze koppeling?

  • Wanneer een order de status ‘afgerond’ en ‘order betaald’ heeft, wordt er een factuur aangemaakt in Moneybird. Deze factuur krijgt in Moneybird de status ‘betaald’.
  • De resultatenrekening en BTW-aangifte worden meteen bijgewerkt.
  • In Moneybird wordt een nieuwe klant automatisch aangemaakt.
  • Bestaande bestellingen worden overgenomen van WooCommerce naar je Moneybird account
  • Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen.
  • Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen.
  • Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.

Hoe te installeren?

  • Stap 1: klik op ‘Installeren’ knop en vervolgens op ‘Verbind je WooCommerce account’
  • Stap 2: Voer je WooCommerce API token in.
  • Stap 3: bepaal of je bestaande producten wilt overhevelen naar Moneybird
  • Stap 4: verbind je Moneybird account. Selecteer de administratie waar Combidesk toegang tot moet krijgen en klik op ‘Toestaan’
  • Stap 5: heb je een betaald Moneybird account? Configureer dan eventueel je grootboekrekening en/of factuur profiel
  • Stap 6: klik op ‘installeer koppeling’

Opmerkingen

  • Deze koppeling wordt iedere 15-30 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd.
  • Afgeronde orders worden overgezet vanaf het moment van installatie, orderhistorie kan automatisch worden meegenomen.
  • Klanten worden op basis van een uniek e-mailadres aangemaakt in Moneybird. Wijzigingen in gegevens van klanten in je WooCommerce shop worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in Moneybird en omgekeerd.
  • Gebruik Moneybird als betaalbaar en eenvoudig boekhoudpakket. Wij adviseren om de facturatie vanuit WooCommerce te laten verlopen.

Support



Prijzen

De proefperiode bedraagt 30 dagen, daarna kost de koppeling 10 euro per administratie per maand (of 100 euro per jaar - 2 maanden korting bij een jaarlicentie).



Accounts

Om deze koppeling te kunnen gebruiken heb je een account nodig van onderstaande softwarepakketten. WooCommerce Moneybird koppeling

Screenshots

Wat zeggen onze gebruikers?

"Bij het zoeken naar een goede integratie partner is er eigenlijk maar een ding wat iedereen in deze partij wil vinden; betrouwbaarheid. Ik heb Combidesk diverse keren uiteenlopende projecten toevertrouwd en deze hebben ze naar volledige tevredenheid succesvol opgeleverd."

- Wouter Smidt, Finance & Control Consultant bij Mazars

"Voor diverse cliënten van ons kantoor maken wij, naar volle tevredenheid, gebruik van de koppeling (Moneybird-Twinfield) van Combidesk."

- Remko Juffer AA, Accountant / Mede-eigenaar bij Schrey & Juffer Accountants en Adviseurs

"Bij het zoeken naar een goede integratie partner is er eigenlijk maar een ding wat iedereen in deze partij wil vinden; betrouwbaarheid. Ik heb Combidesk diverse keren uiteenlopende projecten toevertrouwd en deze hebben ze naar volledige tevredenheid succesvol opgeleverd."

- Wouter Smidt, Finance & Control Consultant bij Mazars

Deze kantoren gingen je voor