Simplicate SnelStart koppeling

Verkoopfacturen vanuit Simplicate worden overgeheveld als verkoopfacturen in SnelStart
Probeer 30 dagen gratis
Daarna 12 per maand

Bespaar veel tijd

Geen handmatig werk meer nodig. Houd tijd over voor belangrijkere zaken.

Maak minder fouten

Door een geautomatiseerde koppeling te gebruiken heb je een voorspelbaar resultaat in je boekhouding.

Real-time synchronisatie

Binnen een uur je boekhouding bijgewerkt. Onze koppelingen zijn real-time en zorgen voor een actuele boekhouding.

Betrouwbaar en snel

Onze koppelingen zijn betrouwbaar en blijven up-to-date.

Hoe werkt deze koppeling?

Wij luisteren naar ondernemers. Horen wat zij willen. Maken waar zij behoefte aan hebben. SnelStart biedt software die toegankelijk is. Makkelijk om mee te werken. Betrouwbaar én voordelig. Voor kleine en grote bedrijven in elke bedrijfstak. Met slimme oplossingen helpen wij ondernemers hun zaken beter te regelen.

Waarom SnelStart?

  • Overal online factureren, handig bonnetjes verwerken, 24/7 inzichtelijk en beschikbaar
  • Factureren, bankafschriften inlezen, btw- en ICP-aangifte koppeling webshop en kassa
  • Slim samenwerken met klanten, online meekijken, efficiënte tijdsbesteding

Voordelen van de SnelStart koppeling:

  • Deze integratie is volledig automatisch. De synchronisatie loopt ieder kwartier waardoor je boekhouden nagenoeg real-time is bijgewerkt. Als accountant heb je dan ook een actueel beeld van je cliënt.
  • Simplicate contacten en bedrijven worden automatisch gesynchroniseerd als relatie in SnelStart
  • BTW tarieven kunnen worden gekoppeld aan verschillende grootboekrekeningen in SnelStart.
  • Facturen uit Simplicate worden geboekt als facturen in SnelStart.
  • Met onze Aflettermodule voor Simplicate behoort handmatig afletteren tot de verleden tijd. Wanneer een factuur in SnelStart is betaald, krijgt de bijbehorende factuur in Simplicate de status ‘Betaald’. In combinatie met de bestaande bankkoppelingen in SnelStart krijg je een volledig gesloten en geautomatiseerde facturatie.
  • Daarnaast kan er een eenmalige export worden uitgevoerd om bestaande Simplicate facturen naar SnelStart te synchroniseren. Dit kan vanaf het begin van een maand, dit boekjaar of vanaf het begin van een kwartaal. Ook worden relaties en grootboekrekeningen automatisch gesynchroniseerd.

Support



Prijzen

De proefperiode bedraagt 30 dagen, daarna kost de koppeling 12 euro per administratie per maand (of 120 euro per jaar - 2 maanden korting bij een jaarlicentie).



Accounts

Om deze koppeling te kunnen gebruiken heb je een account nodig van onderstaande softwarepakketten. Simplicate SnelStart koppeling

Screenshots

Wat zeggen onze gebruikers?

"Bij het zoeken naar een goede integratie partner is er eigenlijk maar een ding wat iedereen in deze partij wil vinden; betrouwbaarheid. Ik heb Combidesk diverse keren uiteenlopende projecten toevertrouwd en deze hebben ze naar volledige tevredenheid succesvol opgeleverd."

- Wouter Smidt, Finance & Control Consultant bij Mazars

"Voor diverse cliënten van ons kantoor maken wij, naar volle tevredenheid, gebruik van de koppeling (Moneybird-Twinfield) van Combidesk."

- Remko Juffer AA, Accountant / Mede-eigenaar bij Schrey & Juffer Accountants en Adviseurs

"Bij het zoeken naar een goede integratie partner is er eigenlijk maar een ding wat iedereen in deze partij wil vinden; betrouwbaarheid. Ik heb Combidesk diverse keren uiteenlopende projecten toevertrouwd en deze hebben ze naar volledige tevredenheid succesvol opgeleverd."

- Wouter Smidt, Finance & Control Consultant bij Mazars

Deze kantoren gingen je voor