Mijnwebwinkel SnelStart koppeling

Orders vanuit Mijnwebwinkel worden overgeheveld als facturen in SnelStart.
Probeer 30 dagen gratis
Daarna 6 per maand

Bespaar veel tijd

Geen handmatig werk meer nodig. Houd tijd over voor belangrijkere zaken.

Maak minder fouten

Door een geautomatiseerde koppeling te gebruiken heb je een voorspelbaar resultaat in je boekhouding.

Real-time synchronisatie

Binnen een uur je boekhouding bijgewerkt. Onze koppelingen zijn real-time en zorgen voor een actuele boekhouding.

Betrouwbaar en snel

Onze koppelingen zijn betrouwbaar en blijven up-to-date.

Hoe werkt deze koppeling?

  • Wanneer een order de status ‘afgerond’ en ‘order betaald’ heeft, wordt er een factuur aangemaakt in SnelStart. Deze factuur krijgt in SnelStart de status ‘betaald’.
  • De resultatenrekening en BTW-aangifte worden meteen bijgewerkt.
  • In SnelStart wordt een nieuwe klant automatisch aangemaakt.
  • Bestaande bestellingen worden overgenomen van Mijnwebwinkel naar je SnelStart account
  • Bestelinformatie producten (productnaam, aantal, bedrag van de bestelregel en de btw) en verzendkosten worden overgenomen.
  • Kortingen, zowel kortingscodes als webwinkelwagen kortingen worden meegenomen.
  • Je bespaart tijd, werkt efficiënter en verhoogt je werkplezier.

Hoe te installeren?

  • Stap 1: klik op ‘Installeren’ en bij stap 1 op ‘verder’ (je gaat naar een nieuw tabblad)
  • Stap 2: klik op ‘verbind je SnelStart account’
  • Stap 3: voer hier je SnelStart gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op ‘vraag goedkeuring aan SnelStart’ (je wordt tijdelijk naar SnelStart gestuurd)
  • Stap 4: vink aan ‘Geef Combidesk toegang tot mijn SnelStart account’ en klik op ‘opslaan’
  • Stap 5: selecteer eventueel een profiel en klik op ‘installeer koppeling’

Opmerkingen

  • Deze koppeling wordt iedere 15-30 minuten (meestal eerder) gesynchroniseerd.
  • Afgeronde orders worden overgezet vanaf het moment van installatie, orderhistorie kan automatisch worden meegenomen.
  • Klanten worden op basis van een uniek e-mailadres aangemaakt in SnelStart Wijzigingen in gegevens van klanten in uw Mijnwebwinkel worden vooralsnog niet automatisch bijgewerkt in SnelStart en omgekeerd.
  • Gebruik SnelStart als betaalbaar en eenvoudig boekhoudpakket. Wij adviseren om de facturatie vanuit Mijnwebwinkel te laten verlopen.

Support



Prijzen

De proefperiode bedraagt 30 dagen, daarna kost de koppeling 6 euro per administratie per maand (of 60 euro per jaar - 2 maanden korting bij een jaarlicentie).



Accounts

Om deze koppeling te kunnen gebruiken heb je een account nodig van onderstaande softwarepakketten. Mijnwebwinkel SnelStart koppeling

Screenshots

Wat zeggen onze gebruikers?

"Bij het zoeken naar een goede integratie partner is er eigenlijk maar een ding wat iedereen in deze partij wil vinden; betrouwbaarheid. Ik heb Combidesk diverse keren uiteenlopende projecten toevertrouwd en deze hebben ze naar volledige tevredenheid succesvol opgeleverd."

- Wouter Smidt, Finance & Control Consultant bij Mazars

"Voor diverse cliënten van ons kantoor maken wij, naar volle tevredenheid, gebruik van de koppeling (Moneybird-Twinfield) van Combidesk."

- Remko Juffer AA, Accountant / Mede-eigenaar bij Schrey & Juffer Accountants en Adviseurs

"Bij het zoeken naar een goede integratie partner is er eigenlijk maar een ding wat iedereen in deze partij wil vinden; betrouwbaarheid. Ik heb Combidesk diverse keren uiteenlopende projecten toevertrouwd en deze hebben ze naar volledige tevredenheid succesvol opgeleverd."

- Wouter Smidt, Finance & Control Consultant bij Mazars

Deze kantoren gingen je voor